Poluje.pl 21/11/2011 12:01

Wystawcy LAS-EXPO zaprezentowali nie tylko narzędzia i maszyny wykorzystywane w transporcie i obróbce drewna, ale i środki ochrony lasu przed szkodnikami, mapy oraz zaawansowane systemy informatyczne. Targi LAS-EXPO to miejsce spotkań pracowników przemysłu drzewnego i leśników – branż współpracujących ze sobą przy pozyskiwaniu i wykorzystaniu surowca drzewnego. Wystawie towarzyszyły dynamiczne pokazy maszyn, ale także branżowe spotkania i konferencje. Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej AGROTECH oraz Targi Przemysłu Drzewnego i Gospodarki Zasobami Leśnymi LAS-EXPO awansowały na pierwsze miejsce listy najchętniej odwiedzanych imprez targowych w Polsce. Według danych z najnowszego raportu Polskiej Izby Przemysłu Targowego w 2010 roku wystawy odwiedziło 41 447 osób. Na drugim miejscu znalazła się Poznańska Budma, a na trzecim także poznańskie Targi Edukacyjne.

Reklama

LAS-EXPO komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez poluje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

CMC City Media Communications Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, ul Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"