Myśliwski konkurs poluje.pl

Konkursy, Myśliwski konkurs poluje - zdjęcie, fotografia
Poluje.pl 28/09/2012 12:35

U progu szczytu sezonu polowań myśliwi odświeżają swoją wiedzę, gromadzą akcesoria, słuchają porad, by w życiu kniei uczestniczyć możliwie najpełniej. Redakcja poluje.pl, wpisując się w tę atmosferę, ogłasza konkurs, w którym do wygrania jest znakomita książka Brunona Hespelera „Myślistwo. Kompendium wiedzy łowieckiej”. Zapraszamy do zabawy.


Chcąc ułatwić myśliwym przygotowania do szczytu sezonu polowań ogłaszamy konkurs, w którym do wygrania są 3 egzemplarze książki Brunona Hespelera „Myślistwo. Kompendium wiedzy łowieckiej”. Najnowsza publikacja Wydawnictwa Muza jest polskim przekładem, dostosowanym do warunków polowań panujących w naszym kraju, książki bijącej rekordy popularności w Niemczech, Austrii i Szwajcarii autorstwa znanego publicysty i eksperta w sprawach łowieckich. To świetnie napisana i przejrzyście ułożona pigułka wiedzy przydatnej dla każdego myśliwego, zarówno początkującego, jak i doświadczonego nemroda. Więcej na temat publikacji piszemy tutaj: Kompendium wiedzy łowieckiej dla wszystkich.


KONKURS

Aby otrzymać książkę Myślistwo. Kompendium wiedzy łowieckiej wystarczy poprawnie odpowiedzieć na trzy pytania.


PYTANIA KONKURSOWE:


1. Jak z myśliwska nazywamy farbę niedźwiedzia?
2. Wymień wszystkie gatunki kaczek, na które można polować w Polsce.
3. Podaj co najmniej trzy rodzaje wabików na jelenia.



Odpowiedzi prosimy przesłać na priva redakcji.

Nie wiesz jak to zrobić? Oto krótka instrukcja:

1. Zaloguj się na portalu poluje.pl: Sprawdź, jak się zalogować

2. Wejdź na blog redakcja.poluje.pl: link do bloga redakcji poluje.pl (możesz znaleźć nas wśród myśliwych lub bezpośrednio wpisać adres www.redakcja.poluje.pl).

3. Następnie kliknij guzik napisz (prawy górny róg).

4. Wpisz odpowiedzi, podaj swoje dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania i telefon kontaktowy) i wyślij.

Książkę „Myślistwo. Kompendium wiedzy łowieckiej” otrzymają 3 pierwsze osoby, które prześlą do nas poprawne odpowiedzi na wszystkie zadane pytania oraz podadzą kompletne dane kontaktowe.

Konkurs trwa do chwili wyłonienia 3 zwycięzców.

Zachęcamy do zabawy. Naprawdę warto zawalczyć o książkę.

Powodzenia
redakcja

Reklama

Myśliwski konkurs poluje.pl komentarze opinie

  • Mikołaj 2012-10-14 14:45:15

    Kiedy będą wyniki ?

  • 2012-10-01 08:07:42

    a wyników nadal nie ma :(

  • Redakcja 2012-09-30 18:27:32

    Oczywiście, że ciekawy pomysł konkursu, no i nagroda przednia, a co najważniejsze, by odpowiedzieć na pytania, niestety trzeba było sięgnąć do podręczników. Zatem, proponuje redakcji, niezależnie od ogłoszenia zwycięzców, opublikować dane , co do ilości udziału osób w tym konkursie, bo jedno "pytanko" było zagadkowe ! Zobaczymy... A swoją drogą  warto by było częściej ogłaszać podobne konkursy, choćby dla zasady; baw się i ucz.

  • Anna Domini 2012-09-29 10:50:50

    Kiedy wyniki konkursu :)?

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez poluje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

CMC City Media Communications Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, ul Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"