
To kolejny krok na drodze przybliżania łowiectwa
społeczeństwu i budowania dobrego wizerunku PZŁ. Opracowana przez Polski
Związek Łowiecki strategia wizerunkowa obejmuje etapy 5 i 10 lat. Wpisuje się w
nią ostatnia decyzja o powołaniu rzeczników prasowych w 49 okręgach PZŁ. Wszyscy
przeszli już szkolenie pod wymownym hasłem „Efektywne Public Relations”.
Będą opracowywać materiały informacyjne dot. łowiectwa kierowane tak do myśliwych, jak i całej lokalnej społeczności. Do ich zadań będzie też należało wykonywanie fotorelacji, promocja łowiectwa w mediach społecznościowych i innych. Teraz uczą się, jak robić to wszystko efektywnie, tzn. faktycznie docierając do ludzi z informacją odbudowującą pozytywny wizerunek myśliwych. Za nimi pierwsze szkolenie, które miało miejsce 10 – 11 maja, kolejne zaplanowano na wrzesień:
- Przed nami ciężka i wymagająca ogromnego nakładu czasu praca, która nie będzie widoczna za miesiąc czy za rok, ale z pewnością zaowocuje w przyszłości – informuje na stronie PZŁ rzecznik Diana Piotrowska.
Zdj. Mariusz Dejneka Rzecznik Prasowy PZŁ w Łomży, źródło pzlow.pl
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie