
W Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia trwają przygotowania do czwartej edycji Międzynarodowych Targów Łowieckich EXPOHunting. W dniach 5-7 kwietnia 2013 r. halę wystawienniczą wypełnią liderzy rynku broni, amunicji, odzieży, optyki, noży oraz akcesoriów przydatnych każdemu myśliwemu. To największe wydarzenie targowe dedykowane sympatykom łowiectwa i leśnikom. Portal poluje.pl sprawuje patronat medialny nad imprezą.
EXPOHunting to najdynamiczniej rozwijająca się impreza łowiecka w Polsce, która co roku odnotowuje znaczący wzrost zarówno liczby prezentujących się firm, jak i zwiedzających. Podczas ostatniej edycji na 130 stoiskach prezentowało się blisko 240 światowych marek z Polski, Austrii, Niemiec, Republiki Czeskiej, Wielkiej Brytanii, Węgier i Włoch. W targach uczestniczyli dystrybutorzy m.in. następujących marek: ACCURANCY, AIMPOINT, BENELLI, BERETTA, BESTARD, BETTINSOLI, BLASER, BRENNEKE, BROWNING, BURRIS, CESKA ZBROJOVKA, DEERHUNTER, EAW, FORESTA, FRANCHI, GAMEBORE, GECO, GLOCK, HARKILA, HILLMAN, HORNADY, HUBERTUS SOLINGEN, KAPS, KNOBLOCH-JAGD KRIEGHOFF, LEICA, MAROCCHI, MAUSER, MEOPTA, MERKEL, MINOX, MIROKU, NIKON, PUMA SOLINGEN, REDRING, RUAG, RWS, SAKO, SAUER, , SCHMIDT & BENDER, SEELAND, SELLIER & BELLOT, SIG SAUER, STEINER, SWAROVSKI OPTIK, TIKKA, TRIJICON, UBERTI, WINCHESTER, ZEISS. Swoja obecność na tegorocznych targach zadeklarowali już krajowi liderzy, m.in.: Kaliber Sp. z o.o., F. H. Knieja M. Rubiś, M. K. Szuster, Hubertus Pro Hunting G. Poklewski-Koziełł, Hubertus K. Senger & J. Krzyżosiak, J. Szymkowiak – Poznań, Mak, Redring, Hubertech Sp. z o.o. i PPHU KOLBA Łukasz Matuszczak, reprezentujący najważniejsze światowe marki. Znacząco rośnie także liczba zwiedzających - ubiegłoroczną wystawę odwiedziło ponad 6000 sympatyków łowiectwa, co stanowi grupę o 25% większą w porównaniu z edycją 2011.
Również najbliższa edycja zapowiada się imponująco. Po raz kolejny w strefie A zaprezentują się firmy z zakresu broni i amunicji. Na ich stoiskach można będzie obejrzeć przede wszystkim broń gładkolufową i gwintowaną, a także pneumatyczną. Strefa B to oferta optyki, odzieży, obuwia, wyposażenia i rękodzieła związanego z myślistwem. W Strefie C znajdziemy artykuły i akcesoria przydatne każdemu myśliwemu. Na targach nie zabraknie oferty biur polowań i pracowni preparatorskich. W 2012 szczególnym zainteresowaniem cieszyła się oferta motoryzacyjna (samochody terenowe, czterokołowce, czy mobilna ambona) oraz łucznictwo. Już dziś wiemy, że edycję 2013 wzbogacą producenci noży i broni białej oraz Salon Gospodarki Leśnej.
EXPOHunting to jednak nie tylko targi, ale także bogaty program wydarzeń towarzyszących. Na zwiedzających czeka między innymi prezentacja psów myśliwskich i wybór Championa EXPOHunting – ulubieńca publiczności. W programie znajdą się także koncerty sygnalistów myśliwskich, pokaz wabienia jeleni, ptaków drapieżnych czy Hunting Fashion Show czyli przegląd najnowszych trendów w modzie myśliwskiej. Dla wszystkich osób, które chcą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności partnerzy targów przygotowują konkursy wiedzy myśliwskiej, a także strzelnice laserowe, ASG, łukowe i stanowisko do rekreacyjnego strzelania z wiatrówek. Podczas targów można wziąć udział w ciekawych spotkaniach i wykładach, spróbować specjałów kuchni myśliwskiej czy obejrzeć wystawę egzotycznych trofeów.
Patronat nad targami sprawują instytucje związane z łowiectwem i leśnictwem. Tegoroczne targi zostały objęte patronatem przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych, Polskie Stowarzyszenie Rusznikarzy i Dystrybutorów Broni, Polskie Stowarzyszenie Twórców Noży i Broni Białej oraz Polski Związek Łuczniczy. Wsparcie targów gwarantują także: senacka Komisja Środowiska, Klub Kolekcjonera i Kultury Łowieckiej – Oddział w Olkuszu. Partnerem Targów jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych z Katowic.
Promocja targów prowadzona jest w mediach ogólnych i branżowych, a patronat nad wydarzeniem sprawują najważniejsze media związane z łowiectwem i leśnictwem, między innymi portal poluje.pl. Informacja o targach jest także rozpowszechniana na najważniejszych forach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Zaproszenie do odwiedzenia targów jest rozsyłane do ponad 250 redakcji branżowych i mediów ogólnych. Wsparcie w promocji wydarzenia oraz w kolportażu zaproszeń zapewnili także partnerzy i wystawcy.
Organizacja targów o tematyce łowieckiej na południu Polski nie jest przypadkowa. W województwie śląskim i ościennych działa ponad 700 kół łowieckich, zrzeszających 24 tysiące członków. Targi EXPOHunting pozwalają realizować ich prywatną pasję, poprzez zapoznanie się z nowinkami rynkowymi i umożliwienie wymiany doświadczeń z kniei w szerszym gronie. Wydarzenie odbywa się w Expo Silesia, nowoczesnym centrum wystawienniczym, zlokalizowanym w aglomeracji śląskiej, na terenie Sosnowca. Warto podkreślić, że lokalizacja targów gwarantuje dostęp do dużej liczby potencjalnych klientów – 8 mln konsumentów w zasięgu 1 godziny jazdy samochodem. Rozwinięta infrastruktura drogowa oraz bliskie położenie dwóch lotnisk gwarantują dobre warunki dla klientów krajowych i zagranicznych.
EXPOHunting to miejsce w którym warto być!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie