Reklama

Konkurs Rok Myśliwca 2015

Poluje.pl
29/01/2015 13:32

Regulamin dorocznego Konkursu „Rok Myśliwca” na najlepsze artykuły i programy radiowe oraz telewizyjne, na temat łowiectwa i jego roli w kształtowaniu środowiska naturalnego.


§ 1 Cel konkursu

 Zarząd Główny Polskiego Związku Łowieckiego, uwzględniając sugestie Komisji Promocji Łowiectwa Naczelnej Rady Łowieckiej, miłośników środowiska naturalnego i łowiectwa, ogłasza doroczny konkurs publicystyczny na najlepsze artykuły prasowe i programy radiowo-telewizyjne na temat łowiectwa i jego roli w kształtowaniu środowiska naturalnego.


§ 2 Informacje ogólne

1. Uczestnik może nadesłać na Konkurs więcej niż jedną pracę.

2. Prace należy nadsyłać (na koszt nadsyłającego) na adres: Polski Związek Łowiecki Zarząd Główny ul. Nowy Świat 35 00 – 029 Warszawa z dopiskiem „Konkurs - Rok Myśliwca”.

4. Każda praca powinna zostać czytelnie oznaczona w widocznym miejscu. Na pracy należy umieścić: Imię i nazwisko autora, kategorię, tytuł pracy:

a) Audycje radiowe i telewizyjne należy nadesłać na płycie CD lub innym nośniku, tj.

nośnik USB. UWAGA: Każdy nośnik należy czytelnie opisać zarówno bezpośrednio na nim oraz na

 ewentualnym opakowaniu.

b) Artykuły prasowe należy przesłać w postaci wycinka z czasopisma lub w formie czytelnej kopii. Każdy artykuł należy dodatkowo opisać, podając tytuł czasopisma, numer i datę wydania.

c) Do audycji radiowych i TV należy dołączyć krótkie streszczenie z podaniem dokładnej daty i godziny emisji oraz stacji, w której zostały nadane.

5. Do pracy należy dołączyć czytelne dane identyfikujące autora: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail oraz następującą podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Związek Łowiecki zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr133, poz. 883 z późn. zm.).

6. Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac nie spełniających wymienionych wyżej wymogów.

7. W Konkursie nie mogą brać udziału materiały współfinansowane lub finansowane przez Polski Związek Łowiecki.

8. Konkurs nie dotyczy artykułów publikowanych w czasopismach łowieckich.

9. Organizator nie zwraca prac biorących udział w Konkursie, prac zdyskwalifikowanych jak również z niego wyłączonych.


 § 3 Terminarz oraz zasady rozstrzygnięcia Konkursu

1. Konkurs rozpoczyna się 1 października 2014r.

2. Termin nadsyłania prac upływa z dniem 28 lutego 2015r. (decyduje data stempla

pocztowego).

3. Ocena prac nastąpi do 31 marca 2015r.

4. Konkurs obejmuje artykuły i audycje radiowe oraz telewizyjne publikowane i emitowane w okresie od 01.01.2014 do 31.01.2015r.

5. Prace złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

6. Jury w Konkursie stanowią Członkowie Komisji Promocji Łowiectwa NRŁ oraz zaproszeni goście: doświadczeni redaktorzy, publicyści i dziennikarze, nie biorący udziału w konkursie jako autorzy.

7. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo zarówno nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex equo.

8. Wyniki Konkursu zostaną podane na stronie internetowej Organizatora www.pzlow.pl w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu.

9. Wręczenie nagród laureatom Konkursu nastąpi podczas XII Międzynarodowych Targów Łowiectwa Strzelectwa i Rekreacji HUBERTUS EXPO w dniach 24-26 kwietnia 2015 w

Warszawie. Laureaci Konkursu zostaną poinformowani o szczegółach dotyczących ceremonii wręczenia. 


 § 4 Kategorie oraz nagrody w konkursie Materiały Konkursowe rozpatrywane będą w następujących kategoriach:


KATEGORIA I - Publikacje w prasie:

I nagroda 3000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł

KATEGORIA II - Audycje emitowane przez rozgłośnie radiowe

I nagroda 3000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł

KATEGORIA III - Audycje telewizyjne ogólnopolskie i regionalne

I nagroda 5000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł


§ 5 Wykorzystanie prac nadesłanych na Konkurs

1. Organizator uzyskuje prawo do wielokrotnego umieszczania oraz emisji prac nadesłanych na Konkurs (oznaczonych imieniem i nazwiskiem autora) na wydawanych przez siebie materiałach oraz na organizowanych przez siebie imprezach promujących łowiectwo.

2. Uprawnienia, o których mowa powyżej przysługują Organizatorowi nieodpłatnie.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do