Reklama

Konkurs Rok Myśliwca 2015

Poluje.pl
29/01/2015 13:32

Regulamin dorocznego Konkursu „Rok Myśliwca” na najlepsze artykuły i programy radiowe oraz telewizyjne, na temat łowiectwa i jego roli w kształtowaniu środowiska naturalnego.


§ 1 Cel konkursu

 Zarząd Główny Polskiego Związku Łowieckiego, uwzględniając sugestie Komisji Promocji Łowiectwa Naczelnej Rady Łowieckiej, miłośników środowiska naturalnego i łowiectwa, ogłasza doroczny konkurs publicystyczny na najlepsze artykuły prasowe i programy radiowo-telewizyjne na temat łowiectwa i jego roli w kształtowaniu środowiska naturalnego.


§ 2 Informacje ogólne

1. Uczestnik może nadesłać na Konkurs więcej niż jedną pracę.

2. Prace należy nadsyłać (na koszt nadsyłającego) na adres: Polski Związek Łowiecki Zarząd Główny ul. Nowy Świat 35 00 – 029 Warszawa z dopiskiem „Konkurs - Rok Myśliwca”.

4. Każda praca powinna zostać czytelnie oznaczona w widocznym miejscu. Na pracy należy umieścić: Imię i nazwisko autora, kategorię, tytuł pracy:

a) Audycje radiowe i telewizyjne należy nadesłać na płycie CD lub innym nośniku, tj.

nośnik USB. UWAGA: Każdy nośnik należy czytelnie opisać zarówno bezpośrednio na nim oraz na

 ewentualnym opakowaniu.

b) Artykuły prasowe należy przesłać w postaci wycinka z czasopisma lub w formie czytelnej kopii. Każdy artykuł należy dodatkowo opisać, podając tytuł czasopisma, numer i datę wydania.

c) Do audycji radiowych i TV należy dołączyć krótkie streszczenie z podaniem dokładnej daty i godziny emisji oraz stacji, w której zostały nadane.

5. Do pracy należy dołączyć czytelne dane identyfikujące autora: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail oraz następującą podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Związek Łowiecki zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr133, poz. 883 z późn. zm.).

6. Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac nie spełniających wymienionych wyżej wymogów.

7. W Konkursie nie mogą brać udziału materiały współfinansowane lub finansowane przez Polski Związek Łowiecki.

8. Konkurs nie dotyczy artykułów publikowanych w czasopismach łowieckich.

9. Organizator nie zwraca prac biorących udział w Konkursie, prac zdyskwalifikowanych jak również z niego wyłączonych.


 § 3 Terminarz oraz zasady rozstrzygnięcia Konkursu

1. Konkurs rozpoczyna się 1 października 2014r.

2. Termin nadsyłania prac upływa z dniem 28 lutego 2015r. (decyduje data stempla

pocztowego).

3. Ocena prac nastąpi do 31 marca 2015r.

4. Konkurs obejmuje artykuły i audycje radiowe oraz telewizyjne publikowane i emitowane w okresie od 01.01.2014 do 31.01.2015r.

5. Prace złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

6. Jury w Konkursie stanowią Członkowie Komisji Promocji Łowiectwa NRŁ oraz zaproszeni goście: doświadczeni redaktorzy, publicyści i dziennikarze, nie biorący udziału w konkursie jako autorzy.

7. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo zarówno nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex equo.

8. Wyniki Konkursu zostaną podane na stronie internetowej Organizatora www.pzlow.pl w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu.

9. Wręczenie nagród laureatom Konkursu nastąpi podczas XII Międzynarodowych Targów Łowiectwa Strzelectwa i Rekreacji HUBERTUS EXPO w dniach 24-26 kwietnia 2015 w

Warszawie. Laureaci Konkursu zostaną poinformowani o szczegółach dotyczących ceremonii wręczenia. 


 § 4 Kategorie oraz nagrody w konkursie Materiały Konkursowe rozpatrywane będą w następujących kategoriach:


KATEGORIA I - Publikacje w prasie:

I nagroda 3000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł

KATEGORIA II - Audycje emitowane przez rozgłośnie radiowe

I nagroda 3000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł

KATEGORIA III - Audycje telewizyjne ogólnopolskie i regionalne

I nagroda 5000 zł + statuetka Św. Huberta

II nagroda 2000zł

III nagroda 1500 zł


§ 5 Wykorzystanie prac nadesłanych na Konkurs

1. Organizator uzyskuje prawo do wielokrotnego umieszczania oraz emisji prac nadesłanych na Konkurs (oznaczonych imieniem i nazwiskiem autora) na wydawanych przez siebie materiałach oraz na organizowanych przez siebie imprezach promujących łowiectwo.

2. Uprawnienia, o których mowa powyżej przysługują Organizatorowi nieodpłatnie.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do